Økonomisk rådgivning


Her en kort beskrivelse av tjenesten 800Gjeld

800Gjeld er en tjeneste som er underlagt NAV Servicesenter, Mo i Rana. 

I mange tilfeller kan de bidra med å ta unna saker som ikke krever personlig oppmøte, men hvor de kan motivere personer til å ta tak i sin egen situasjon.

Deres mål som førstelinjen i NAV ved økonomisk rådgivning, er å nå ut til flest mulig som har økonomiske bekymringer/problemer, før det går for langt og man mister helt kontrollen. 800Gjeld er et supplement til kommunenes gjeldsrådgivningstjeneste

Tjenesten har åpningstid på hverdager, fra kl. 09.00-15.00.

Telefonnummeret er 800 45 353, som tilsvarer 800G-J-E-L-D på telefontastaturet.

Det er gratis for brukeren fra fasttelefon, og brukere som ringer fra mobiltelefon, blir tilbudt å bli oppringt fra oss.

Her kan du lese mer informasjon om 800Gjeld.

 

Lardal kommune - postmottak@lardal.kommune.no - Sentralbord: 33 15 52 00 - Svarstadtunet 15, 3275 Svarstad            Utviklet av Sem & Stenersen Prokom